2011. november 30., szerda

Angyalkás adventi naptár

Ez az első igazi kisgyerekes karácsonyunk, Lia idén már elég nagy, hogy élvezze és felfogja, mi történik, úgyhogy nagy izgalommal készülök rá. Adventi naptárt mindenképpen szerettem volna neki, nekünk Anyu mindig csinált, természetesen saját készítésű zacskókban lapultak a kis ajándékok minden évben. Én annyira még nem vagyok ügyes, mint ő, úgyhogy azt találtam ki, hogy vécépapír-gurigákból lesz nálunk az adventi naptár, és kis keresgélés után ez az angyalkás ötlet tetszett a legjobban.


Kell hozzá 24 db guriga, ezeket háromszög alakban kell valahogy összeragasztani. Ez nem ment könnyen, végül tűzőgéppel sikerült egymáshoz rögzíteni őket. A háromszöget aztán (pelenkásdobozból kivágott) angyalka alakú kartonlapra ragasztottam kétoldalú ragasztóval. Az oldalát fehér kartonnal vontam be úgy, hogy a kartoncsík egyik felére kis füleket készítettem és ezt a hátoldalhoz ragasztottam, a gurigák oldalához pedig megint csak kétoldalú ragasztóval rögzítettem a borítást. Az arcot megrajzoltam és ráragasztottam, a haját arany szalagból alakítottam ki úgy, hogy a feje tetejére (micsoda meglepetés) kétoldalú ragasztócsíkot tettem, és erre tettem kis átfedéssel a szalagokat. Göndöríteni nem kellett, a kötöző magától összeugrik szerencsére. Utána megtöltöttem a gurigákat, és fehér papírból kivágott körökkel fedtem be úgy, hogy csak a gurigák élét ragasztóztam be, hogy majd könnyű legyen kinyitni. Ugyan már csak jövőre lehet hasznos, hogy miket tettem bele, de azért ideírom:
- kis gumilabda
- pici műanyag állatfigurák
- matricák
- színes ceruza
- mini könyv
- csoki
- állatos hűtőmágnes
A többire meg majd december folyamán fény derül... :)

Nincsenek megjegyzések: