2011. november 29., kedd

Első sk. táskám

Egyik oka, hogy meg akartam tanulni varrni (ami persze még mindig folyamatban van), hogy szerettem volna egy igazán szép táskát, de sehol nem találtam olyat, ami tetszett, olyan áron, amiért megvettem volna. A játszótéren mindenkinek ugyanolyan kis piros hátizsákja volt, mint nekem, és mindig attól féltem, hogy egyszer valaki másét viszem haza, úgyhogy második projektként belevágtam a táskavarrásba, és persze nem lett tökéletes, de én elégedett vagyok az eredménnyel.


A lehető legegyszerűbb szabásmintát használtam hozzá: két téglalap összevarrva, és hozzájuk csatlakoztatva egy hosszú pánt. A pánt nem állítható, belőttem, mi az a hosszúság, ami simán és keresztbe vetve is kényelmes, és jó vastagra csináltam, hogy eloszoljon a súly rajta. A mélység kialakításában (meg a bátorság összeszedésében) KicsiKató segített, egész pontosan ebben a bejegyzésében írja le lépésről-lépésre, hogyan lesz a szatyorból táska, de érdemes az egész blogot nézegetni, mert nagyon szép dolgokat készít :) A bélést kicsit nagyobbra szabtam, mint a táska külső részét, hogy legyen egy kis játéka (meg mert Anyu azt mondta, hogy azt úgy kell :) ). Egyelőre gombbal záródik, de szeretnék bele cipzárt is varrni, ha egyszer sikerül eljutnom olyan helyre, ahol árulnak ilyesmit.

Nincsenek megjegyzések: